Connect
To Top

Pablo López presenta el seu nou treball: El món i els amants innocents.

imagen8625g

Noticias ONDA3/Redacción.- Pablo López va obtindre un gran èxit amb el seu debut discogràfic Onze històries i un piano. Un treball que li va portar a ser nominat com a “Millor artista nou” en els llatins Grammy 2014,

rebre un Disc d’Or a Espanya, ser reconegut com a artista revelació pels diferents guardons que s’entreguen a Espanya per tots els grups mediàtics, recórrer més de 120 escenaris i col·laborar amb grans artistes nacionals i internacionals com ara Jaime Cullum, Tiziano Ferro, David Bisbal, Malú, Bustamante, Dani Martín, Juanes i Alejandro Sanz. Ara l’artista malagueny presenta El món i els amants innocents, un nou treball que ha sigut gravat en els estudis East West De Los Ángeles i a Miami, així com ara Madrid i Barcelona, amb Andrés Saavedra com a enginyer de so, Kim Fan-lo com a productor i Max Miglin des del seu estudi a Madrid.

Pablo López obtuvo un gran éxito con su debut discográfico Once historias y un piano. Un trabajo que le llevó a ser nominado como “Mejor artista nuevo” en los Grammy Latinos 2014, recibió un Disco de Oro en España, fue reconocido como artista revelación por los diferentes galardones que se entregan en España por todos los grupos mediáticos, recorrer más de 120 escenarios y colaborar con grandes artistas nacionales e internacionales como Jaime Cullum, Tiziano Ferro, David Bisbal, Malú, Bustamante, Dani Martín, Juanes y Alejandro Sanz. Ahora el artista malagueño presenta El mundo y los amantes inocentes, un nuevo trabajo que ha sido grabado en los estudios East West De Los Ángeles y en Miami, así como Madrid y Barcelona, con Andrés Saavedra como  ingeniero de sonido, Kim Fan-lo como productor y Max Miglin desde su estudio en Madrid.

Leave a Reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

More in Cultura